iPhone 4

Fick lite pengar ikv, som avslutnings present. Elr rätt mke pengar, hehe. Men nu har jag nästan helt bestämt mig, jag ska köpa en iPhone 4. Men jag ska betala rätt stor del av den själv, efter som jag ganska nyligen fick en ny mobil. Jag hade en del pengar nu innan, och ikv fick jag ännu mer, så jag är en bra bit på väg. Jag kommer vilja köpa den så fort som möjligt när den kommer till Sverige, vilket blir någon gång i juli. Så jag har ett tag på mig att få ihop pengarna.

 

 

Finns även i vit, men jag är ganska säker på att jag vill ha en svart. Vad tycker ni? Rätt cool? ^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mycket kostar en iPhone 4 ? :D

2010-06-12 @ 16:26:29
Postat av: erica

hejhej,jag bara tänkte om du vill få in lite pengar till iPhone4 så kan du typ gå in på nån hemsida och sälja din gamla mobil,för då får man faktist ganska bra betalt och särsilt för din eftersom att den fortfarande är ganska ny!:D<333

2010-06-12 @ 17:08:10
URL: http://eriicaeklind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0