lördag

Drog till stan efter ett tag med karro. Och vi såg Alexander Rybak (h) Var bara några meter ifrån ;) Han hade uppträtt på stora torget, men vi kom typ precis efter det när han höll på att skriva autografer och så. Fick ingen bra bild för det va massa folk ivägen. Sen kollade vi på beach volleyboll. Björn Berg, THAHHAHA klantigt :) Sen va vi hos mej ett tag, såg lite på bröllopet på tv ;) Jag har inget alls emot Victoria och så, fast Daniel ser ut som boxer Robert ;d Men jag tycker att allt är väldigt överdrivet. Finns till och med tallrikar att köpa med deras fejs på, någon som vill ha? HAHAHA. Så själv bryr jag mig inte så mkt, nu när jag såg på tv så satt jag mest och hånade dom hahaha. Hoppades på att någon skulle göra bort sig eller svimma eller något liknande. Närå, men visst är det trevligt för dom att gifta sig.
Sprang en sväng med pappa också. Jag var hungrig redan innan jag sprang, och så spöregnade det bara mer och mer. Fy fasen vad tungt det blev. Det känns bra efteråt iaf.
Ha en bra lördagskväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0