slappdag

Godkväll bloggen ^^ Jag har haft en riktigt slapp dag idag, har typ inte gjort någonting. Jag har bara kollat på tv & suttit med datorn hel eftermiddan och kvällen. Haha, vilket liv (i) Närå, men det har varit rätt skönt. Har kollat på avsnitt av Tyra& Bella show och suttit och drömt om iPhone 4 hihi. Dom har sagt att den ska kosta lika mycket som iPhone 3GS, vilket är drygt 7000. IPhone 4 är ju mycket uppdaterad och förändrad jämför med den, men jag hoppas att det inte kommer göra den mycket dyrare. Hoppas på att den kommer kosta ca 7000 som dom sa från början. Vet ni vad jag läste på någon sida? Iphone 4 börjar säljas om 6 dagar i USA, och det är en man som redan har börjat köa! Är man inte lite väl desperat då ;o Men visst, den är väldigt häftig och jag förstår att man vill ha tag på , men ändå, det är en mobil och det är 6 dagar kvar! Haha, aja. Han blir nog glad när han får tag på sin, väldigt efterlängtade, iPhone 4.
Jag ska nog gå och lägga mig snart, så jag säger godnatt till alla söta! puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0