SOMMARLOV!!

Tror knappt att det är sant. Men ja, jag har sommarlov nu! Så JÄKLA skönt!
Avslutningen var i konsert & kongress. Jag och emma blev särbehandlade? Hela klassen satt på en rad, men jag o emma fick sitta en bit bort ;) haha. Avslutningen skulle hålla på i 1 timme, men blev typ 1 och 40. Sen gick vi till klassrummen, fick betyg o så. Nöjd faktiskt :) Sen sommarlov. Åt lunch med clara. När jag kom hem så tryckte jag i mig mammas underbara jordgubbstårta. Bäst är den, lovar. Nu ska jag chilla, och ikv jag jag emma och karro till steve's.
Hur är det med er? Skönt med sommarlov? Haha, rätt dum fråga ;)
Bilder kommer nog senare. Hade inte kamera elr mobil innan själva avslutningen, så kunde inte ta några bilder. Men emma ska nog skicka bilder till mig senare så det kmr. Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0