tell me everything will be okay

Sprang med pappa i vidingsjö förut. Gick bra, sprang rätt fort faktiskt ;d Sen hem och duscha och äta o så. Har bara chillat ikv, superskönt :) Och så har jag ätit vattenmelon (a) fast denna gång tryckte jag inte ner hela fejset i den, HAHAHAHA.
Imr blire att va med finaste anna § kram kram ♥
två bilder från mitt besök i stallet, höhöh.
Oj, nu blev den sne ;d
godmorgon Ayla? Hahah, så trött stackarn. När jag kollar på bilden, ser hon inte ut lite som en älg? HAHAHA. Men rätt söt älg iaf ^^

Kommentarer
Postat av: Johanna Lundin

HAHHA Den är jätte söt men ser inte ut som två m precis :P

2010-06-04 @ 23:07:09
URL: http://emiliasofiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0