hejdå sverige!

Idag har jag packat,städat,fixat musik till iPoden, duschat o så :) Nu är jag helt klar med packningen, bara det sista som ska ner imrn. Nu ska jag strax äta, sen blir det nog att kolla lite på tv, & sen sova tidigt. Planet till amsterdam går 06.00 imrn, men vi flyger här ifrån linköping. Men jag måste kanske gå upp strax innan 4, usch va tidigt det låter! Och inatt så ställer man om klockorna till sommartid också, så det kommer kännas som ännu en timma tidigare. Tänk att gå upp kl.03 på en söndag. Haha, aja. Planet från amsterdam till new york går nån gång på förmiddagen, så vi är framme i new york vid 17 ungefär trorja. Så om ett dygn är jag i new york! Jag är grymt peppad, det ska bli sjukt kul!
Det här blir mitt sista inlägg nu. Men jag ska ta med min Macbook till usa, så jag bloggar när vi är framme :) Under tiden när jag är i usa så kommer min blogguppdatering vara väldigt låg, men ska försöka lägga in ett inlägg varje dag iaf. Nu ska jag äta.
Pusspusspuss, ha det så bra! Vi hörs i New York, woho! :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0