klar, för idag

Nu är jag nog färdig med franskan. Jag an det inte jättebra, men vi får hoppas att han inte frågar om det svåraste, vi har ju muntligt prov imrn. Men jag orkar verkligen inte plugga mer, och jag borde inte behöva plugga mer heller tkr jag. Vi får hoppas att det går bra helt enkelt ;) Matteprvo & NOprov som jag har på torsdag kommer jag inte behöva plugga så mkt till, jag har nästan koll på allt redan nu. Men sen kommer jag säkert behöva ta hem en massa extra grejer eftersom att jag är borta nästa vecka. SO måste jag garanterat göra iaf.
Uschusch, nu ska jag inte prata mer om läxor & plugg, inte för idag haha.
Har ni haft en bra dag annars? :D Min har varit rätt hyfsad. Volleybollen var rätt kul, förutom alla negativa killar ;d Bara för att dom har kört i flera år, & vi tjejer bara några veckor? aja.
Om en halvtimme-timme ska jag väl sova. Puss & godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0