NEW YORK

Jag har inte kunnat skriva förut, nätverket funkade inte förrän nu.
Igår blev en väldigt lång dag, var uppe i mer än ett dygn i sträck. Först gick vi upp innan fyra, flög från lkpg till Amsterdam. Väntade där några timmar. Sen flög vi till Newark, flygplatsen utanför New York. Satt på flygplan i sammanlag 11 och en halv timme. Sen när vi kom fram så skulle dom ha massa mer kontroller, även fast vi inte skulle flyga vidare. Fick stå i kö i nån timme till, så skulle dom ta kort på en och fingeravtryck o massa :o Men sen tog vi en taxi till New York. Först så åkte vi i en tunnel under hudson floden så vi kom till Manhattan. Och sen helt plötsligt så var vi mitt inne i Broadway & Times Square. Gud så häftigt. Sen fick vi nycklarna till lägenheten & så, den ligger jätte nära Times Square, tar bara två minuter att gå.
Idag gick vi först runt lite bara, tog massa kort (a) Gick & fikade på Starbucks. Sen var vi på National Museum, det från "Natt på museet" ni vet ;) Sen åt vi lunch & gick runt överallt, massa affärer o så. Jag köpte en superman tröja (h) Har tagit massor med kort redan, men jag har inte med mig sladden så kan inte ladda upp ngr bilder på datorn, utan det kommer när jag är hemma.
Men jag skriver nog mer imrn, pusshej (k)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0