-.-

Har inte varit på så jättebra humör ikv ;d så har inte haft så stor lust att blogga. Frågade pappa om jag inte skulle kunna få en ny mobil snart? (a) Finns en fin som kommer ut snart, elr massa jag vill ha då. Men han tyckte att jag skulle vänta ett tag, för jag har inte haft min aino i ett år ens ;d Men måste det spela så stor roll? ;) Så enda sättet att få en ny just nu är nog om jag köper den själv. Som om dt kommer hända, haha. Jag har typ 1000, och den kostar minst 3000? Lycka till. Tack.
Sen satt jag o kollade på kläder på h&ms hemsida. Men allt jag ville ha var slut i min storlek. Typiskt. Sen har jag kollat runt på typ varenda sida (!) utan att hitta några fina jeansshorts. Hur svårt kan det va? Men jag hittade ett par på h&m, men såklart så var dom också slut. Jag frågade för ett tag sedan, men jag frågar igen : är det någon som vet var man kan hitta fina jeansshorts?
Nu ska jag försöka bli på lite bättre humör. Ska sätta mig och lyssna på en massa Jonas Brothers låtar. Det var typ år sen jag lyssnade på dem. Det borde kunna göra mig lite gladare? Ja. Är det någon av er som brukade lyssna på dem eller gör det fortfarande? Dom kommer ju ganska sällan ut med nya album, vilket är synd. Men så fort dom gör det så blir man kär på nytt varje gång. Asbra låtar har dom iaf. Som Hello Beautiful, Inseparable,  Hey Baby, When You Look Me In The Eyes, Games, Black Keys, Just Friends, Burni'n Up, Sorry, Pushi'n Me Away, Turn Right, Paranoid.. listan är lång.
Nu ska jag sätta mig och lyssna, godnatt (k)

Kommentarer
Postat av: eriica (a'

klipp egna(i) gjorde det precis pch dem blev skit heta:D kolla bloggen!:D#<333

2010-05-29 @ 11:41:17
URL: http://eriicaeklind.blogg.se/
Postat av: ullis

Ojj.. det va jag som skrev, men sitter på ericas dator så det är sparat med hennes namn:P<33

2010-05-29 @ 11:42:41
URL: http://htttp://ulrikaschildt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0