älsklingar (k)

Kom precis hem från anna, ska berätta lite kort om dagen :)
Först dra t kvinneby. Dom hade typ musik o lite annat, jag satt mest o kolla på haha ;d men dt va kul iaf. Sen stack jag hem vid lunch. Lagade mat, gick åt skogen haha. Kollade på tv typ ett tag. Sen träffa anna, nea o emma igen. Va hos anna, kollade på avatar :) Den va bra, men det stannade sen så vi kunde inte se slutet. Skulle byte skiva för dt va ngt fel på den, men den vi fick sen va också konstig ;d aja. Jag nea o anna stack t ekholmen, köpte godis o pizza som tog typ en timme :o Men hade lite kul under tiden, HAHAHAHAHHAH. Tre tröga små flickor och en plastpåse kan ha kul (a) hahahah, o sen gubben, o emil, 50+, villduhakebabelr? :D ingen fattar. Sen hem o käka tills vi typ spydde. Upp med fötterna, HAHHAH. Grym kväll iaf, älskar er (k)
Nu sitter jag här, fortfarande mätt & blöt efter att ha cyklat hem. Ska nog sova om ngn timme ler så.
Men puss & godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0