iskallt

Min grupp var den enda som inte hade något tak/partytält, och dom som hade tak fröst asmke. Gissa då vad vi gjorde? Usch. Stå där i spöregnet mer än fyra timmar. Och jag var helt tygnsur om mina jeans hela tiden. Och kände varken mina tår elr fingrar.
Om det inte hade regnat så hade det varit väldigt lyckat. Men vi fick in rätt mke till klasskassan ändå tror jag, det var tur att många kom ändå, trots vädret :) Det verkade som att många tyckte att vår enarmade bandit var rolig, iaf en massa små barn ^^ Priserna tog slut ganska fort.
Hoppas att det blir bättre väder nästa spring fair (:
När jag kom hem så tog jag ett långt varmt bad, precis vad jag behövde. Mst städa lite innan vi får gäster ikv. Men först ska jag kolla på en film, pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0