jordgöbbarh (yy)

Stack ut o sprang när jag kom hem sen. Gick rätt bra idag :) Efter att ha duschat så åt jag jordgubbar (a) Dom va jättegoda! Sitter här och chillar nu, lyssnar på musik. "Glömde" både so och matte i skolan ^^ borde kanske göra no läxan så att jag är klar med den sen? Äh, får se om jag orkar.
Juste, glömde säga förut att jag fick mvg på bilden :) Det var nog tur för honom, haha. Om jag bara hade fått g elr ngt hade jag nog fått ett urbrott för det tog en evighet att hålla på med den där, klippa ut dom jäkla små pappersbitarna. HAHA
Pusspåallasöta :*
Uppdatering Vad är det med mig och sladdar egentligen? Först hade jag tappat bort kameraladdaren, sen tappade jag bort sladden till andra kameran, och nu hittar jag inte mobilsladden så jag kan koppla ihop den med datorn. Hur lyckas man? Bara jag som gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0