lagom fet, HAHAHAHAH

Gud, jag är typ helt död idag. Jag har ingen energi alls i kroppen, och jag är helt uttråkad. Det enda jag känner att jag klara av att göra idga är att sitta vid datorn och kolla på tv ;d Så allt jag hade tänkt att fixa blir inte riktigt av, inte den här helgen heller. Borde egentligen plugga, men så hade jag glömt franskan i skolan, typiskt mig. Svenska uppsatsen ligger här ock kollar på mig hela tiden hehe. Men seg som jag är idag så orkar jag inte ta tag i det. Inte nu. Inte sen. Aldrig. Orkar bara inte. Ah, får se om jag orkar med ngt senare. Nu ska jag kolla om det är ngt bra på tv, annars sätter jag nog på Ugly Betty boxen ett tag. Kram ♥
lyyssna (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0