läskig gubbe :oo

Okej, mst börja med att berätta om vad som hände när vi gick från skolan. Karro och jag gick på vägen vid biblioteket, och frida kom strax efter. Så såg vi hur det va några som sjöng där inne, och jag tyckte att jag kände igen en. Sen så kom det en gubbe. Han såg väl att vi kollade ditåt, för han frågade: Vet ni vad som händer där inne? Vi ba: näe, vi vet inte riktigt. Och sen sa han: Men gå in och ta reda på det då! Istället för att stå här och köra upp den där jävla mobilen i arslet! Vi ba wtf :o Och sen när frida kom precis bakom så sa han: och det gäller dig också!
Asså ofta :o Rätt så oväntat från en lite gubbe som han, jag blev värsta chockad! Hahahah, han verkade helt störd.
Stack till donkään sen iaf och köpte milkshake som vi fick smuggla med på bussen (a)
Hemma nu, har rätt mke att fixa, inför spring fair imrn och plugg o så. Men hörs sen, pusshej (k)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0