stan & tornby

Åkte till stan ett tag då. Köpte en jumpsuit och ett sött nagellack. Sen var jag hemma, åt lunch ute och njöt av vädret ett tag. Sen stack jag och pappa o fixade lite grejer på tornby & ikea. Köpte lite grejer till uterummet o så. Nu är jag hemma igen. Ska strax ta en dusch. Ikv blir det nog bara vara hemma o slappa.
jumpsuit bikbok 149 :-
finns i fler färger, olika blåa, rosa & vit.
Först fattade jag inte riktigt grejen med jumpsuits, speciellt inte med långa ben eller armar. Men den här jag hittade på bikbok tyckte jag va lite cool ;) Den kommer jag gå runt med under många slappa sommardagar. Perfekt att ha hemma när man bara chillar elr sticker till ån och badar, elr på landet och på väg ner till stranden. Riktigt skön är den också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0