13e november

Godmorgon :) Har ni sovit gott?
Det har jag, riktigt skönt var det.
Sitter i köket med datorn, har nyss ätit frukost. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, inget mysigt väder ute iaf. Senare idag ska jag träna, men ist för att gå på gymmet som vi brukar ska vi gå på gympapass. Har aldrig gjort det förut, så jag tänkte att det kan vara kul att testa. Ikväll ska vi till några kompisar till familjen.
Mamma skulle göra efterrätt till ikväll nyss, och så sa hon att hon hade köpt något annat vaniljsocker med en gubbe på. Cecilia ba: Det är ju en tjej på. Jag ba: Nä, det är en gubbe. Hon ba: Näe, en transvestit isf! HAHAHA :)
Hoppas ni får en bra dag, vi hörs senare ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0