22e november

Hej på er :)
Jag bloggade inget imorse, dels för att jag hade rätt bråttom och dels för att det fortfarande inte gick att ladda upp bilder. Jag tycker att det är sjukt tråkigt med inlägg utan bilder, så försöker undvika det.
Skolan kändes rätt seg idag, även fast vi bara hade 4 lektioner + klassråd + håltimme. Och på engelskan kollade vi på film och på idrotten hade vi redskap. Jag och emma höll på med dom där jäkla ringarna haha. Jag stod och kämpade som sjutton med mina armar för att klara en grej, ehm jag har inte så sjukt stora armmuskler tydligen... Och så kommer gympaläraren och säger att det är med magen jag ska ta i haha :)
Kom hem för ett tag sen, sitter och äter flingor och läser bloggar. Senare måste jag väl plugga ett tag också. Jag förstår inte varför man måste ha läxor. Vi är ju redan i skolan hela dagen, och sen när man äntligen slutar och har lite fritid så måste man jobba mer. Räcker det inte med att vi är i skolan hela dagen? Och har dom inte tänkt på att en del har ett liv också? Nae, dom måste ha missat det. Aja, det är väl bara att försöka gilla läget. Vår svenska lärare berättade för oss nu innan grammatikprovet att grammatik inte är så viktigt, så då är det ju lugnt ;) Hahah, smart taktik hon har? Ingen kommer ju plugga nu. Hah, vi hörs senare, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0