28e november

Grattis Linnea! ♥


Godmorgon bloggen :)
Herregud vad det snöar! Det faller ner massor stora flingor hela tiden, och så ligger det nästan en halvmeter på marken redan. Är det så hos er också? Det har snart snöat i en vecka nu, med undantag för igår. Snart kommer man inte komma ut ;o Men det är väl rätt passande just idag, det är ju första advent.
Idag har jag tänkt att städa lite, sen ska vi äta lunch hos mormor och morfar, för morfar fyllde år igår. Ja, haha, det är massor som fyller år just nu. På två veckor så är det 9 personer som jag känner som har fyllt/fyller år. Sen åker jag och tränar om jag hinner, och ikväll blir det tv som vanligt på söndagskvällar. Gossip girl bl a. Så kommer min dag se ut ungefär :) Vad har ni för planer för dagen?


Nu ska jag börja med att sätta upp lite adventsljusstakar, lilla stjärnan i mitt fönster.

Vi hörs, pussar ♥
mina gulliga gulliga tjejer (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0