7e november

Godmorgon allihopa :) Hoppas att det är bra med er.
Med mig är allt bra, så himla skönt det är att sova.
Nu är redan höstlovet slut. Herregud vad fort det har gått! Kan det inte vara lite längre? Jag är absolut inte redo för skola imrn -.- Villintevillintevillinte. Visst ska det bli kul att träffa alla som man inte har träffat på hela lovet, men jag orkar inte med massa läxor och prov, vilket vi säkert kommer ha varje vecka nu ända fram till jullovet. Det allra största problemet är väl att klara av att gå upp imorgon också. Är det någon som allvarligt tror att man helt plötsligt kan gå upp kl 6, när man i dryg en vecka har kunnat sova till 12 om man vill? Nej, det går inte.
Aja, det är väl bara att gilla läget. Idag ska jag typ städa och slappa, njuta av den sista lediga dagen på en vecka ;)
Ha det bra, puss & kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0