8e november, stressigt!

Godmorgon :) jag sitter på bussen nu, hann inte skriva innan jag gick, undra vad det beror på..? Antingen så var det för att jag hade känslan av att det inte är min morgon idag, inte på något sätt. Det började med att klockan inte ringde, vilket jag blev väldigt stressad av, men jag kom upp iaf. Sen så gick typ allt bara fel och jag hann knappt fixa mig innan jag skulle springa iväg. Anledningen till att jag var så seg är nog för att jag knappt har sovit. Det blev visst så att jag kollade på hela EMA igår (à) Justin fick priset för Best Male btw :D efter EMA så kunde jag inte heller somna, så det blev inte mycket sömn alls. Aja, känner mig någorlunda pigg nu iaf. Vi hörs senare, pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0