bloggtorka

Jag brukar ibland har rätt mycket att blogga om, som igår till exempel, då blev det rätt många inlägg. Men vissa dagar kommer jag verkligen inte på vad jag ska skriva, som idag. Jag hittar inga roliga grejer, fina kläder osv när jag kollar runt på internet, och jag är mest hemma och slappar, så jag har inte mycket att skriva om vad jag gör.
Vad vill ni se mer av här på bloggen? Vill ni ha mer kläder- och shoppingtips? Ska jag börja med veckans blogg? Vill ni att jag ska fortsätta med dagens låt? Eller är det någon ens som lyssnar på dom? Ska jag börja med veckans produkt? Typ mer smink och hudvårds grejer. Vill ni att jag ska visa mer gamla bilder, från när jag var mindre, och resor och grejer? Något annat ni vill se här på bloggen? :) Skriv! Alla förslag är välkomna :D

Kommentarer
Postat av: JAG

mer smink/hudvård tips ! :D och kläder och skor, d vore kul:) videoblogg?:P

2010-11-28 @ 18:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0