brist på rubriker..

Kollat på robinson är typ allt jag har gjort ikväll hihi. Håller på att packa ner kläder och grejer till imorgon nu. Åker inte hem till mig efter skolan då, utan fikar med några på stan, sen åker vi hem till Emma innan vi drar till halloween partyt på skolan ;) Jag vet är det är efterblivet att ha det nu haha. Men det är ju halloween party på min skola (engelska skolan) varje år, och riktiga halloweenhelgen var ju på höstlovet i år, så då hade väl ingen velat komma. Det är ändå inte så jättemånga som ska komma tror jag, för det var inte superkul precis förra året ;) Men om nästan inga kommer så blir det ju ännu tråkigare, och så kanske vi inte har kvar det på skolan nästa år? Så nu har jag och Emma fått med oss massa tjejer som ska komma. Så nu ska vi se till att det blir kul :)
Juste, jag sa ju att jag skulle lägga mig halv åtta idag ;d Glömde det... ;) Men ska nog sova om ett tag. Puss & godnatt ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0