då Linköping inte var vitt.

Hej alla söta barn, nu är det dags för barnprogram!


Närå, vet inte varför jag sa så... ;)

Det blev ingen träning idag, ingen förutom jag hade lust, och vi hade troligen inte ens kommit fram med all den här snön. Hoppas att man kommer nånstans med buss imorgon, jag har ingen lust att stå ute och vänta i nån timme...
Har tagit det lugnt istället ikväll, kollat på Gossip girl och sista avsnittet ever av The Hills. Så himla tråkigt att det slutar tycker jag, någon som håller med mig? Det kommer kännas så tomt, vad ska man kolla på nu då på söndagskvällar?
Ska fixa lite nu, sen ska jag nog läsa tills jag somnar. Hoppas att allt är bra med er, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0