dålig uppdatering

Precis som jag trodde så blev det väldigt dålig uppdatering för mig ikväll. Har pluggat, men inte så mycket faktiskt. Jag vet inte egentligen vad jag har gjort haha. Hela kvällen bara försvann jättefort. Glömt bort att ta outfit bild idag också, eller det var mobilen som var urladdad i morse rättare sagt, och när jag kom hem så bytte jag om till myskläder direkt.
Nu ska jag fixa lite, ta fram kläder bl a. Är ni också så, att ni måste ta fram kläder kvällen innan för att inte ska få panik på morgonen? Det måste jag, jag kommer aldrig på vad jag kan ha på mig på morgonen. Så det är lika bra att göra det nu.
Puss & godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: ullis(k)

haha, samma här med kläder. På morgonen blir det bara fult och blää. Så jag kör samma som du(: <33

2010-12-01 @ 16:33:08
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0