destiny

Hej allihopa :)
Det var en rätt seg dag i skolan. Hade vikarie på både idrotten och matten. Gillar inte alls att ha vikarie, speciellt inte när det är en tråkig. Vi hade samma vikarie på båda också ;)
Kom nyss hem, satte mig direkt här hihi. Jag känner mig helt slut i hela kroppen. Vill bara sjunka ner i soffan och inte resa mig upp på hela kvällen, precis som igår. Men jag har några läxor jag måste göra först. Jag har faktiskt inte haft mycket läxor alls på ett tag, vilket har varit grymt skönt. Men nu börjar det igen. Vi har prov i varenda ämne nån gång nu under veckorna innan jul. Den här veckan har vi inget prov iaf, men några läxor och något förhör. Jag känner mig inte alls beredd för alla läxor och prov nu, jag har ju precis kommit in i ett riktigt skönt läge liksom. Att kunna slappa eller göra vad man vill varje dag efter skolan är så himla skönt. Menmen, det är ju inte så väldigt långt kvar till jul. Nu ska jag iaf göra dom där läxorna så är jag klar för idag.
Vi hörs, puss ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0