dobby (a)

Hej bloggen :)
Hoppas att allt är bra med er. Med mig är det bara bra, dagen har varit super, förutom skolan då ;) Ovanligt seg för att vara fredag. Ojuste, bye bye Rozbeh ;d Hah, han ska flytta så det var sista dagen för honom idag. Jag gråter inte precis om man säger så... ;)
Gick till bibblan och fikade med Emma, Ebba och Alice efter skolan. Sen följde vi med till Emmas och Ebbas piano, hade lite kul. HAHAHAH, vi hörde hur någon spelade gitarr i ett rum bredvid och så stod Alice och jag framför en spegel och övade på hårdrocks poser ;) Såklart så kom det ju någon då...
Senare mötte vi Clara och gick till steve's och åt. Riktigt trevligt hihi :)Sen blev det bio. Såg som sagt Harry Potter och Dödsrelikerna del 1. Det kändes ju såklart inte som något riktigt slut, men den var väldigt bra ändå. Jag tyckte nästan att det var bra att det inte var något riktigt slut, för de flesta sluten i Harry Potter-filmerna brukar vara så extrema och fejkade, vilket jag inte gillar. Den var lite sorglig, men rolig också. Rekommenderas, framförallt till dom som har sett de tidigare filmerna :)
Nu sitter jag och kollar på Cirkus Möller, hähä. Ska bara slappa här resten av kvällen. Pusshej ♥



hejhejhärligkvalitet(:

Kommentarer
Postat av: Alice

HAHAHA, jag tyckte att jag va riktigt cool där, borde bli rockstatist elr nått ! haha:D:D <333

2010-11-20 @ 10:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0