grattis till mig :)

Hej på er :) Hoppas att alla har haft en bra kväll.
Min var rätt okej. Va hos några kompisar, åt och kollade på film typ. Kollade på AFV också. Det var sjukt länge sen jag såg det, hade nästan glömt bort hur roligt det är. HAHAAHAH. Det var värsta söta lilla killen som älskade att blåsa ut ljus på sin tårta, han gillade själva ljusen mer än tårtan. Han typ klättrade över bordet för att få blåsa ut dom, och ville hela tiden att dom skulle tända dom igen. När dom inte gjorde det, så tog han själv tag i tändaren och tänkte tända ;) Han va typ två år. Lovar att han kommer bli en pyroman haha :)
Kom hem för ett tag sen, har sminkat av mig och ska strax sova. Lägger upp kvällens outfit imorgon. Och imorgon är det ju farsdag, det har väl alla kommit ihåg? ;) Plus min namnsdag, hihi. Puss & godnatt ♥




Kommentarer
Postat av: ericaaa

sv: men asså mst inte du betala för att få mied så många bilder?;)<33

2010-11-14 @ 08:23:41
URL: http://ericaeklind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0