halloween fest

Hej på er :)
Berättar lite om dagen nu då.
Skolan va rätt okej, inget speciellt precis. Efter skolan gick vi och fikade, typ 6 tjejer ;) Sen hade Emma & Ebba piano, eller dom skulle kolla på några, så vi resten gick ner en sväng på stan så länge. Köpte ett linne, visar senare eller imorgon.
Sen åkte jag, Emma, Ebba, Karro, Annika, Elisabeth och Johanna hem till Emma. Vi åt tacos och fixade oss. Sen åkte vi till halloween festen på skolan. Gick spökvandring moahahah, med  Annika, Emma och Ebba. Fick stå i kö i minst 45 minuter ;o Pga av små puckon. Aja, själva spökvandringen va kul iaf ;) Jag har konstaterat att men blir helt stirrig och dum när det är läskigt ;d Jag såg liksom hur det satt människor där och jag ba: Hallå, det sitter nån där! Sen hängde det massa skynken och grejer som man behövde gå förbi, och man kände att det var någon bakom som skulle hoppa fram, jag ba: Vad är det här? Var ska vi? Är det någon här? Så började jag slå och massa på skynkena haha :) Och just det, min mamma och pappa var med på spökvandringen, för dom är klassföräldrar. Jag kände hur någon tog tag i min arm, det var tydligen pappa ;d Kul var det iaf, läskigt ;o
Sen gjorde vi en pumpa hihi, och sen var det inte så mycket mer att göra. Disco då, men det va inget kul. Åkte hem sen efter ett tag, fast det blev typ samtidigt som det stängde.
Här kommer några suddiga bilder. Det kommer flera om emma skickar dom :)
haha, vissa mer vakna än andra... ;)
Gulligt?


Nu är jag hemma, sitter och kollar på idol. Lägger nog upp outfit om ett tag, men om jag inte skriver något mer efter det så säger jag godnatt till alla nu. Hoppas att ni har haft en bra fredag, puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0