hur en slapp kväll förvandlas till något stressigt.

Hej på er :)
Har ätit kinamat och kollat på topmodel ikväll (y) Riktigt slappt med andra ord. Men sen helt plötsligt så kom jag på massa jag skulle göra och så blev jag värsta stressad, för andra gången idag.
Har tagit en dusch nu iaf, ska fixa lite nu. Sen vill jag sova tidigt ikväll, det behövs verkligen.
Förut när jag var hungrig så tog jag en clementin. Den var så god och jag var så hungrig så jag tog en till, och en till... Vilket sen visade sig inte varit så smart. Jag fick superont i magen och det har jag fortfarande. Lite väl mycket surt på en gång antagligen. Så ett tips, ät inte massa clementiner på tom mage ;)

Puss & godnatt ♥




Kommentarer
Postat av: HANNA

kul :) allt bra annars? Utom ont i magen, haha :p

2010-11-08 @ 21:11:43
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0