Jonas Brothers

Visste ni att jag var helt galen i Jonas Brothers för några år sen? Det var jag iallafall. Helt besatt typ, hahahah. Så fort de kom med ett nytt album så lyssnade jag sönder den i flera månader och jag kunde texten till nästan varenda låt utantill. Visst gillar jag fortfarande en del av deras låtar och visst har de många fina texter, men jag är inte alls lika stort fan längre ;) Jag lyssnar väldigt sällan på deras låtar nu för tiden, men det är kul att lyssna på några gamla favoriter ibland. Jag märker att jag fortfarande kan de flesta av texterna ;) Här kommer ett par stycken.


Just Friends




When You Look Me In The Eyes




Turn Right




Sorry




Fly With Me



Oj det blev ganska många (a) Och de flesta rätt lugna och fina... Skulle kunna lägga upp ganska många fler, men ni som inte är intresserade blir nog uttråkade ;)
Men om det är någon som har lust att lyssna på några till så kan ni söka på:
A Little Bit Longer
Black Keys
Much Better
Pushing Me Away


:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0