lång dag

Hej på er :)
Jag kom nyss hem efter en riktigt lång dag. Först skola, som var rätt okej. Fredagar är så korta, så det funkar.
Sen gick jag ner på stan med Alice, Ullis & Annika. Vi fikade på Coffeehouse by George, riktigt mysigt. Sen tog vi lite bilder och gick och kollade i affärer ett tag. Hittade en hel del fint, men orkade inte prova något. Tror inte att jag behöver något direkt heller... ;)
Sen gick jag och Annika till hennes föräldrars restaurang. Ni som bor i Linköping kanske vet vilken det är, Halong heter den, dom har jättegod asiatisk mat :) Vi satt och åt och pratade ett bra tag där, mysigtmysigt och gott!
Kom precis hem, alldeles lagom till Idol. Jag ska springa ner och kolla om vi har något godis hemma, sen ska jag kolla på det. Hoppas att Cecilia kommer hem snart, mamma och pappa är på fest och jag gillar inte att vara hemma själv (a) Eller visst, det funkar, kan vara rätt skönt ibland, men nu har jag ingen lust med det.
Vi hörs senare, ni får några söta små bilder från idag så länge.
mina tjejer, ni är grymma! ♥

Kommentarer
Postat av: Aliice

Haha,ser ju helt uppad ut på bilderna :D:D men aja;)

loveu, du e grym! :)<333

2010-11-26 @ 20:30:40
Postat av: ullis(k)

älskar er:*

2010-11-27 @ 22:04:36
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0