nkpg

Här är biler på det jag köpte idag :)
New Yorker 139 kronor



New Yorker 199 kronor



New Yorker 139 kronor



Bikbok 299 kronor



Carlings 399 kronor (likadana som de blåa jag köpte på Red devil i sthlm)
Hah, en del biler var ju underbart fina ;)
Jag hade ju hittat två kavajer på h&ms hemsida, men i affären så hittade jag ingen av dom utan 4 andra ist haha. Tillslut valde jag mellan en på h&m och den här på bikbok, men det blev den på bikbok.
New Yorker i Nkpg är ju sjukt stort. Så fort man går ner där man ba shit... Finns ju hur mycket som helst. Det är mycket som är väldigt fult också så klart haha, men man kan hitta en hel del fint. Lite synd att det inte finns här i Linköping.
Nöjd med grejerna iaf :)

Kommentarer
Postat av: ericaa

Fina grejer! ^^o<33

2010-11-05 @ 19:09:29
URL: http://ericaeklind.blogg.se/
Postat av: ullis(k)

fäjnt dö<3

2010-11-05 @ 20:19:45
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0