onsdag

Hej på er :)
Nästan bara roliga lektioner idag. Eller roliga och roliga... roliga för att ha med skolan att göra ;)
Kom hem från skolan för ett tag sen, eller ganska länge sen. Sitter och chillar vid tvn. Har inga läxor nu (y) Underbart skönt. Jag får nog passa på att njuta nu, har prov och grejer nästan varenda vecka nu framöver. Men det känns så segt att börja plugga nu till ett prov som vi har om ett par veckor, så därför passar jag på att slappa nu.
Åh, jag känner mig som värsta pensionären hahah. Jag har träningsvärk typ i skulderbladen och baksidan av låren. Sen har jag ont också, alltså inte träningsvärk utan mer allmänt ont, i foten och höften. I foten pga mina skor, trampade snett eller gick konstigt haha. Och ont i höften för att den har varit så cp varje gång jag springer/tränar nu senaste tiden. Eller snarare två och en halv månad nu då...
Aja, nu ska jag sluta klaga och fortsätta slappa. Hörs :) ♥
åh så fint hår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0