önskelista

Nu kommer inlägget istället. ;)
Bakade muffins och hjälpte till med mat förut, duktig som jag är hihi. Kladdkakemuffins ska det va (y) Sen har jag kollat på Bonde säker fru och börjat på en önskelista (a) Bara en månad kvar till jul nu ju. Min önskelista ser ut ungefär såhär, än så länge:
• plånbok, från Friis & Co
• biljetter till Justins konsert (fast det verkar inte gå att köpa biljetter nånstans nu?)
• Gossip girl säsong 2 & 3
• ett par fina knästrumpor, lite galet mönster kanske haha, som jag såg i sthlm, tror att dom finns här också
• Ugly Betty säsong 4
• silverarmband
• iphoneskal
typ så, men den kommer nog växa en del ;)
Hoppas att allt är bra med er, godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0