ryd är läskigt ;o

Hej på er :)
Skolan var seg och lång idag, superstressig lunch också. Vi fick tillbaka bokrecensionen som vi lämnade in för nån vecka sen, fick mvg :)
Vi hade språk sista lektionen, och jag är inte i samma grupp som typ alla andra och så slutade min grupp lite senare. Så sen efteråt när jag skulle lämna alla grejer i skåpet och så så stod Elisabeth, Johanna och Ebba och försökte skynda på mig som fasen för att vi skulle hinna med bussen. Hysteriska människor, hahahah, närå ;) Men vi missade bussen ändå. Precis innan vi var framme vid hållplatsen så såg vi hur den åkte iväg, retligt minst sagt ;)
Aja, iaf.. Vi planerade lite till idrottlektionen hemma hos Johanna. Det gick väl rätt bra.
Nu är jag hemma, ska duscha och äta sen plugga lite kanske. Vi hörs, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0