slapp-pris?

Finns det något pris för den som är bäst på att slappa? I så fall hade jag nog redan fått det haha :)
Det var en period för några veckor sedan som vi nästan inte hade några läxor eller prov i skolan alls, så jag kunde ta det hur lugnt som helst, grymt skönt! Så jag kom in i värsta sega tillståndet, och när det väl var dags att börja plugga igen så gick det inget vidare. Först tog det ett tag för mig att inse att jag ens behövde plugga, och när jag väl satt där med böckerna framför mig så tänkte jag att äh, jag tar det här senare istället. Tror ni att jag gjorde det...? ;) Nej. Men sen så blev jag sjukt stressad nån dag efteråt för att jag inte hade gjort någonting.
Haha, aja. Nu var jag rätt duktig iallafall :) Jag tog tag i det ganska tidigt, väntade inte till tio ikväll, och nu har gjort allt jag behöver idag. Orkar inte hålla på med den där matten mer, det får gå som det går. Men det brukar vara så att man kan mer än jag tror.
Ett tips till er som inte gillar att plugga: gör det så fort som möjligt! Det behöver faktiskt inte ta flera timmar, utan det kan räcka med 20 minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0