slutkörd.

Körde på rätt bra på gymmet idag, och jag tog typ. Fick nästan spykänsla, antagligen för att jag hade ätit innan. Men jag älskar känslan man får efter att ha tränat ordentligt, riktigt skönt och friskt känns det.
Nu ska jag städa lite fort på rummet, eller mest plocka undan en massa kläder som av någon konstig anledning har samlats i stora högar på skrivbordet och sängen...? ;) Så blir det alltid för mig för i veckorna, jag sliter fram en massa kläder som jag först tänker ha på mig, och sen så orkar jag aldrig lägga in alla kläder som jag inte använder i garderoben igen. Så byggs den där högen på under veckan haha, och så får jag ångest typ varje gång jag kommer in på rummet. Någon som känner igen detta? Nu ska det bort iallafall, sen ska jag slappa vid datorn och läsa bloggar :)
Har fixat lite smått på bloggen som ni kanske har märkt. Jag har bytt bakrund och textstil bland annat.

Kommentarer
Postat av: josefine

sv; tack, det är bra :)

2010-11-20 @ 18:25:56
URL: http://osin.blogg.se/
Postat av: cornelia

sv: kolla bloggen för svar :)

2010-11-20 @ 23:10:07
URL: http://candevii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0