stinkbomber

Hej bloggen :)
Skolan var helt okej idag, bara aningen seg. Jag är snart klar med mina vantar på slöjden, wiiie. Vantjävlar kanske jag borde säga... haha. Det känns som att jag har hållt på med dom hur länge som helst och så blir dom jätteolika. Lite onödigt att lägga ner så mycket tid på något jag inte kommer använda? Aja, snart klar iallafall.
Sen var det någon som hade lagt en stinkbomb i en papperskorg i korridoren där vi har våra skåp, mysigtmysigt. Jag typ slet upp skåpet, tog tag i grejerna och kutade iväg. Fy fasen, det gick inte att andas där inne.
Det var jättefin när jag kom hem! Här i Hjulsbro så är det mycket mer snö än inne i stan där allt har skottats bort och smält. Hela vårt hus var typ täckt i snö, och häcken och blomkrukor också. Jättefint såg det ut hihi :) Sitter och äter tunnbrödsrulle med skagenröra, en gammal favorit. Sjukt gott!
Vi hörs senare, puss (k)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0