SVAR PÅ FRÅGORNA

Här är svaren på frågorna från frågestunden.

Favvo mat?

Kött! haha :) Grillad oxfilé med klyftpotatis och peppersås är en favorit!
'
Vilken skoaffär är bäst att handla skor på tycker du?

Om jag bara får välja en så blir det nog dna, dom har både converse och många andra snygga skor. Om jag får välja några till så blir det Din sko och Marie P också (:
'
Vem är din bästa vän?

Antingen har jag ingen bästa vän, eller så kan man säga att jag har flera. Men visst är det så att en del känner mig bättre än andra, t ex Clara, Anna, Linnea & Karro har jag känt sen sexårs. Ullis har jag känt i drygt ett år men ändå kommit väldigt nära, och så alla underbara i klassen också :)
'
Har du fått mens?

Ja
'
Vilket är värsta sveket enligt dig?

Om en/flera kompisar säger att dom inte kan träffas, men så får man senare reda på att den/dom har träffat någon annan.
'
Favorit säsong i gossip girl?

Jag har inte sett alla säsonger, 2:an och 3:an har jag bara sett några avsnitt på varje. Men av 1:an och 4:an som jag har sett mer av tycker jag att 4:an är bäst :) Lite modernare, haha, och mer spänannde.
'
Vem litar du på till 100?

Det beror ju på hur väl jag känner personen, några som jag känner väldigt väl och som jag kan lita på är Ullis, Emma, Anna & Linnea. Det är förstås många fler som jag känner bra, men det är svårt att kunna lita på människor man inte har känt så länge och som man inte har öppnat sig helt för. Anna & Linnea har jag känt länge och vi har verkligen gjort allt tillsammans.
Man ska inte lära sig att börja lita på människor förrän man verkligen känner dom, tillit är inget man ska ta förgivet. Om man nån gång har blivit sviken av någon man trodde stod nära så kan det vara svårt att lita på någon i fortsättningen. Kom ihåg att människor kan förändras, det har jag sett tydligt.
'
Oj, det blev ett ganska långt svar på sista ^^
Hoppas att ni är nöjda med svaren iaf :)

Kommentarer
Postat av: ullis(k)

jag älskar dig:*

2010-11-05 @ 20:17:37
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0