too much

Förlåt, jag vet att min blogg inte har varit super rolig idag. Typ godmorgonnuskajagtillskolan, hejdagenvasådärnuärjaghemma, dagensoutfit... typ så ;) Men det är precis vad som har hänt haha. Ikväll har jag bara ätit kinamat (elr asiatisk kanske jag borde säga), firat mamma, pluggat och kollat på robinson. Det jag menar är att jag inte har haft något annat roligt att skriva om och jag har inte haft tid för bloggen idag. Jag har nästan inte hunnit lyssna på musik alls och inte heller hunnit kolla runt på internet efter roliga grejer, så därför har inget kul kommit upp.
Imorgon blir det inte heller så jättemycket bloggning för min del. Först skola då, sen stannar jag kvar på stan, äter mat och sen blire bio :)
Men vi hörs imorgon på morgonen, puss & godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

sv; Tack så mycket! :)

2010-11-18 @ 22:21:26
URL: http://fannyahlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0