too much

Sha :)
Har varit duktig idag, hihi (a) Jag har städat, bytt sängkläder, hjälpt till med tvätt, hjälpt till med mat & scones. Hunnit gå en promenad i det fina vädret också :)
Nu ikväll är det mycket bra på tv, för mycket. Nu på MTV är det grejer inför EMA's, nominee hot list och best performances osv, och det har det varit hela dagen nästan, åh där är justin!, ah iaf... ;) och kl 21 börjar the Main Show. Vid klockan 18 är det ju The Hills också. Nu är det repris av Desperate housewives (fast det har jag redan sett) och efter det är det repris av Grey's anatomy som jag måste se, fast jag blir nog tvungen att spela in ist. Kl 20 är det Vem kan slå Filip och Fredrik på femman och nu på tv 400 är det Secret life of the american teenager, och efter det dubbelavsnitt av Ghost whisperer som jag har missat alltför många gånger i rad. Juste, det är ju Gossipgirl också. Waaah, för mycket på en gång! Hah, aja, jag får se vad jag kollar på ;)
gulligtgulligt ;)
Pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0