uh jag gillar bilden!

Har kollat på idol, jag trodde nästan att Olle skulle åka ut där ett tag :o När han gör det, om han gör det, så kommer jag sluta kolla på idol, för att visa min protest haha ;) Vi får hoppas att det inte händer.
Nu vill jag snart sova, så himla skönt det ska bli! Seriöst, jag tycker att sömn är underskattat. Så fort något är jobbigt, man är stressad osv så säger mamma åt mig att gå och lägga mig, säger era mammor också så? Man tänker att hur fasen ska det hjälpa till? Jag har ju massor att göra. Men om man inte sover så blir man, jag iallafall, helt konstig och ingenting funkar. Vissa perioder när jag är riktigt trött så kan jag vara tvungen att verkligen kämpa för att hålla ögonen öppna när jag sitter på bussen på morgonen. Så även om man har mycket skolarbete eller stressigt av någon annan anledning så tycker jag att man ska se till att sova ordentligt. Sömn hjälper mot det mesta!
Så nu ska jag sovasovasova. Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0