underbart...

Hej på er :)
Skolan var inget vidare idag, har börjat med grupparbeten på svenskan. Min grupp asså... kill me. Och så är arbetet om William Shakespeare vilket inte gör någonting roligare.
Jag kände igår att jag nästan var färdig redan med allt pluggande för den här veckan, men nejnej varför skulle det vara så? Idag fick vi veta att vi har so förhör på fredag och prov på tisdag, och svenskprov nästa torsdag. Och eftersom att jag inte är hemma i helgen så måste jag väl börja den här veckan med so:n som är till på tisdag, samtidigt som jag pluggar till franskprov och en till grej till so:n på fredag. Hur ska det gå till? Det kommer gå åt skogen.
Det är sällan jag är på humör för att plugga, men idag känner jag att jag verkligen verkligen inte är på humör för det, bara för att jag är tvungen till att plugga.
Det kommer troligen inte bli mycket bloggning för mig ikväll, men vi hörs senare, puss!
Hihi, titta vilken söt bild jag hittade! Jag syftar inte på mig då haha, utan ullis. Så himla gullig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0