yes!

Tja :)
Skolan var riktigt seg idag, uschusch. Superkort lunch också. Fast fick en rolig nyhet, Mr. Pirot (min fransklärare) ska vara pappaledig om nån vecka. Så han ska vara borta i två veckor, yes! Han är inte min favoritlärare om man säger så... ;)
Hade lite kul efter skolan haha. Fina tjejer :) Kommer nog några bilder senare också.
Nu är jag hemma, mår inte super. Har ont i huvudet, mår typ illa för jag blev åksjuk när vi åkte hem och så fick jag en frys-attack eller något förut, (det kanske inte finns något som heter så? ;)) Frös jättemycket helt plötsligt iallafall. Nu ska jag äta något, sen tvingas jag nog plugga ett tag också. Jag har verkligen ingen lust med det, men vi har massa grejer som ska vara klara nästa vecka plus ett par prov, så måste fixa en del nu.
Vi hörs, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0