-.-

Usch så trött jag är. Eller egentligen är jag inte trött, jag har sovit mycket och så. Men jag har riktigt ont i huvudet. Det dunkar hela tiden, och gör ännu ondare så fort jag rör mig. Går det att gå och lägga sig innan klockan 9? ;) Hahah. Jag vill seriöst göra det nu, orkar inte med huvudvärken längre.
Imrn har vi orientering i vidingsjö, så jag kan sova rätt länge också. Vi ska vara där 9.30, så vi cyklar 9. Alla säger ba neeej, orientering! Men så himla tråkigt är det ju inte? ;) Tycker inte jag iaf. Förra året var det kul :)
Men vi hörs imrn, tror att jag hinner skriva innan jag åker. Puss & godnatt ♥



If you're not able to let go, don't. If you do it anyway, you will regret it.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men va Ska ni va där så tidigt puss ullis

2010-10-03 @ 22:52:30
Postat av: emaah

världens bästa intslänning asså. önskar att d kunde smitta av lite på mej för jag tkr då orientering är lika kul -.-'<333

2010-10-04 @ 07:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0