7e oktober

Godmorgon :) Allt bra med er?

Med mig är det bara bra. Sovmorgon idag, så vi hade tänkt att cykla till skolan. Men nu regnar det ju massor, så vi tar bussen ist.
Jag har ingen volleyboll idag, dom skulle göra något i hallen. Jag tycker faktiskt att det är lite skönt, hihi. Nä men jag tycker ju inte att volleybollen är skitkul längre. Eller själva volleybollen är ju rolig, men det är jobbigt att behöva vänta kvar så länge på stan varje gång, och sen är ju tränaren som hon är... Så det gör inte så mycket att det inte är något idag ;)
Nu måste jag strax gå till bussen. Ha det så bra, puss & kram ♥






Kommentarer
Postat av: amanda

Åh herregud , du är en vacker människa .. Hoppas du vet det :)

2010-10-07 @ 21:06:30
URL: http://acmt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0