fixx

Hej på er!
Nu är det höstlov! Gud så härligt :D
Det gick väl... rätt bra idag ;d Visade upp våran lilla grej, hah.
Missade bussen två gånger när jag skulle hem, lyckat (y) Det började med att jag skulle byta en tröja, men den var för stor den andra också. Sen gick jag och kollade, missade bussen, kollade lite till. Det slutade med att jag köpte en tröja iaf, visar senare.
Nu måste jag fixa lite här hemma. Ikväll kommer tjejerna, från klassen typ, eller inte alla då men ah ;) , hit. Tjejkväll vettu (h)
Hörs, puss :) ♥

Kommentarer
Postat av: Albinnikita

A very interesting read, I hope you will be adding more soon. Will be passing this onto all my friends.

2011-03-16 @ 15:51:29
URL: http://albinnikita.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0