för mycket på en gång?

Får gäster om ett tag, men det är inga roliga ;d Jag är hemma och äter iaf, sen tror jag att jag går till anna.
Apropå ingenting, tycker ni också att det är jobbigt när man står vid kassan i någon affär, och så får man tillbaka kvittot, sedlar och mynt, allt på en gång? Man har ju, eller jag iaf, alla dom grejerna i olika fack. Och så ska man stå där och trycka ner allt i plånboken på en gång. Så blev det för mig igår, haha. Fast då fick jag inte ens några mynt tillbax, utan det var bara kvittot och en sedel. Det blev jobbigt ändå ;) Det gick verkligen inte att få ner femtiolappen i plånboken, och så blev jag så stressad för det blev värsta kön bakom mig och killen i kassan stod typ och glodde på mig. Och så stod mina söta små vänner och garvade åt mig också, HAHAH. Pinsamt...
Måste gå ner nu, puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0