Gossipgirl

Hej på er :)
Hoppas att ni har haft en bra söndag. Min har varit sjukt slapp. Har inte gjort någonting typ. Gick en promenad, sen har jag kollat på Gossipgirl boxen hela dagen. Grym bra är det (y) När jag slutade så var det riktigt spännande också, så jag måste nog fortsätta kolla lite senare. Nu kollar jag på The Hills och The City som gick tidigare ikväll, samtidigt som jag målar naglarna hihi. Sen ska jag kolla på Gossipgirl också (nya alltså). Mycket att kolla på, som vanligt på söndagar.
Imorgon ska jag på rådgivning på make up store :) Ska bli jättekul!
Hörs senare, puss ♥




Kommentarer
Postat av: yasse

the hills/city äger ju oxå!! :)

men inget slåt gossip girl, men asså jag typ kollar på internet så jag är typ ett eler 2 elr tre avsnitt före kanal fem, ft jobbigt men jag kunde inte vänta längre.... hiihihi! :)<33

2010-10-31 @ 20:50:19
URL: http://yasseghaffari.blogg.se/
Postat av: ullis(k)

men lunch idag då? jag ska ut med viggo och sen kan vi väl äta hos dig? Måste spara pengar till stockholms resan!:D ring mig när du ser dethär:*

2010-11-01 @ 09:08:30
URL: http://ulrikaschildt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0