jag har gjort det här så länge, jag kan lika väl fortsätta.

Hej! :)
Hoppas att ni har haft en fin söndag. Min har varit slapp och skönt. Har mest kollat på tv (a) Pluggat ett tag också. Jag hade glömt min so-bok och fick typ panik för jag hade knappt börjat plugga ju och provet är på tisdag. Men jag fick låna emmas bok som tur var. Fast jag har en känsla av att det här provet inte kommer gå jättebra... aja, ska gå igenom det en gång imrn också, sen får det väl gå som det går.
Har kollat på gossip girl nu, alltså inte boxen utan på kanal5.se, nya avsnittet. Skitbra (y) :)
Apropå ingenting, haha, så beställde jag ett iphone-skal i tisdags :) Men i fredags så fick pappa ett mail från dom och det stod att det hade varit något konstigt med deras sida, så skalet fanns inte hemma som det hade stått där, utan det skulle komma in om nån vecka ist. Så jag får det nog om ett par veckor. Det blev det här iaf.
mihihihii ;)
Puss & godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0